Living Smart
Image default
Slim wonen en beveiliging

5 Vragen over zakelijke beveiliging gesteld en beantwoord

5 Vragen over zakelijke beveiliging gesteld en beantwoord

Het bedienen van een bedrijfsbeveiligingssysteem kan een uitdaging zijn, vooral voor nieuwe gebruikers. Als eigenaar van een bedrijf heeft u niet veel extra tijd om problemen met uw systeem op te lossen.

Om te voorkomen dat uw beveiligingsoplossing waardevolle bedrijfsactiviteiten ontneemt, hebben wij van slotenmaker Den Haag vijf fundamentele vragen over uw bedrijfsbeveiligingssysteem beantwoord.

1. Werkt mijn systeem nog steeds als de stroom uitvalt?
Met seizoensgebonden sneeuwstormen, orkanen en stormen die mogelijk het hele jaar door plaatsvinden, zijn stroomuitval mogelijk. Bedrijfseigenaars kunnen echter gerust zijn, wetende dat de meeste datacenters back-upstroombronnen gebruiken, zodat ze volledig functioneel zijn en een ononderbroken alarmbewakingsservice bieden, zelfs wanneer slecht weer de stroom uitschakelt.

Onze bewaakte bedrijfsalarmen bevatten een mobiele back-up waarmee het systeem kan communiceren met het Monitoring Center wanneer de stroom uitvalt.

2. Kan ik mijn camera’s bedienen vanaf mijn smartphone?
Alle bedrijfseigenaars kunnen videotoezichtcamera’s vanaf een smartphone bekijken en bedienen. Download hiervoor de mobiele Lock Secure-app op uw smartphone. Eenmaal gedownload, kunnen bedrijfseigenaren:

Controleer het beveiligingssysteem, inclusief in- en uitschakelen.
Maak automatisch inschakelschema’s die binnen openingstijden passen, zodat ze zich niet hoeven af ​​te vragen of het systeem is ingeschakeld of zich zorgen maken over het per ongeluk activeren van een alarm.
Bekijk activiteitenrapporten die gebruikers waarschuwen wanneer deuren, ramen, magazijnen, kluizen en kantoren zijn geopend.
Video van hun bedrijf bekijken met camera’s die bij hen zijn geïnstalleerd. Bekijk live video of opgenomen clips, stel opnames met bewegingsactivering in en ontvang realtime waarschuwingen.
Lagere energierekeningen door op afstand bedienbare lichten, thermostaten en vergrendelingen.
Mobiele oplossingen van Slotenmaker Den Haag bieden de ultieme controle en gemak in de palm van je hand. Onze mobiele oplossingen zijn beveiligd en beveiligd met een wachtwoord, zodat niemand toegang heeft tot uw beveiligingssysteem, zelfs als uw mobiele apparaat verloren of gestolen is.

3. Kan ik het beveiligingssysteem meenemen als mijn bedrijf beweegt?
Als u verhuist tijdens de looptijd van uw contract, neem dan contact op met uw lokale kantoor om de beschikbare opties te bespreken.

4. Hoe communiceert mijn zakelijke beveiligingssysteem met het Monitoring Center?
Een bewaakt alarmsysteem werkt door signalen naar ons Monitoring Center te sturen, waar operators 24/7 beschikbaar zijn om hulp te verzenden in geval van een echte noodsituatie, zoals een diefstal of een brand. Als zich een noodsituatie voordoet, activeert uw beveiligingssysteem hoorbare en visuele alarmen, terwijl een noodsignaal wordt verzonden naar ons Monitoring Center, waar exploitanten u en de autoriteiten op de hoogte brengen.

5. Hoe vraag ik een test aan vanaf mijn centraal station?
Het testen van uw zakelijke beveiligingsoplossing om de drie maanden is essentieel voor de functionaliteit van uw systeem. Bel hiervoor het Central Station op 1-888-832-8671 en voer uw postcode in wanneer daarom wordt gevraagd. Wanneer u met een operator spreekt, vraag hem dan of u uw systeem kunt testen. De operator leidt u door de stappen om uw alarmsysteem te activeren en ervoor te zorgen dat er geen politie-uitzending wordt uitgevoerd, zodat u vals alarm kunt voorkomen.

https://www.locksecure.nl/slotenmaker-den-haag